Activitat
- Inici
- Activitat
De 09:00h a 23:00h
MIRA Lab
Recerca i Formació en tecnologia per arts visuals en directeMIRA Lab és un espai dedicat a la recerca de nous espectacles de música i arts visuals en directe, a partir del treball amb una programació creativa i la tecnologia més disruptiva. Un esdeveniment de caràcter internacional que promou l’intercanvi de coneixements entre tots els agents implicats en la indústria creativa.
Aquest laboratori s'integra al MIRA Festival, Music & Visual Arts Festival que celebra la seva tercera edició amb la voluntat d’involucrar diferents espais de la ciutat amb un únic objectiu; transformar Barcelona en la capital de les arts visuals.
MIRA Lab reuneix durant tres dies artistes i col•lectius experts en la recerca i la formació de la tecnologia i les arts visuals en directe per oferir nou tallers, tres conferències, tres debats, dos espectacles audiovisuals, projeccions, presentacions i competicions, en la primera edició d’aquest esdeveniment.
Participants dins el programa MIRA Lab
Philippe Chaurand (creador del software Millumin), Yannick Jacquet (artista del col•lectiu AntiVJ), Ewelina Aleksandrowicz i Andrzej Wotja (Pussykrew), Luca Carrubba (Esterotips), Miguel Espada i Juan Santacruz (Espadaysantacruz), Eloi Maduell (Playmodes), Arturo Castro (OpenFrameworks), Kike Ramirez (vjspain), Fausto Morales (Slidemedia Lab), Alex Posada (MID), Jaume Sánchez (Clicktorelease), Juan Coll ((Mediaflow), Santi Vilanova (Playmodes); Oriol Pastor (Telenokia), Daniel Gonzalez i Luis Sanz, els col•lectius Vj Spain, SENSE, Telenoika, Dorkbot, Visual Brasil, 9ard; entre d'altres, i els espectacles audiovisuals d’Electronic Performers i NOBU_LAB.
Espectacles Audiovisuals, oberts al públic
Electronic Performers presenta Trinity, projecte de dansa interactiva audiovisual produït per Oscar Sol, Iris Heitzinger i Ramon Prada, el qual planteja un diàleg funcional i estètic entre els tres elements que formen l’obra: moviment, so i visuals.
NOBU_LAB (Paola Roberti, Manfredi Borseti i Andrea Giomi) presenta IN-STRUCTURE/MOOGGER FOGGER, un espectacle on la música és altament física i plena de textures per l’ús d’instruments electrònics analògics/digitals i gravacions de camp i que crea una experiència de so fosca i introspectiva.
Per a més informació sobre el programa, horaris i venda d’entrades podeu consultar el web www.mirafestival.com
- Temes
- El present continu, L'espectre electromagnètic, Ciència Oberta, Partícula Psi, Art Ara, Factor Eco, Cultura Emergent, Ciberesfera, Nou Activisme
- Espai CCCB
- Sala Teatre
- Enllaços
- Web Festival MIRA