Activitat
- Inici
- Activitat
Emissió a La 2 de TVE d'un nou capítol de "Soy Cámara, el programa del CCCB".
Secreto, 28’06’’
En l’àmbit social, polític i personal pensem que ens devem a la transparència i critiquem l’opacitat, l’ocultació i el secretisme. Les cloaques de l’estat, les disbauxes o les agendes ocultes són coses que es donaven per fetes al segle XX i que semblen insuportables en aquest temps. Tanmateix, no és tan fàcil viure sense vels entre el que sabem i el que ignorem que sabem, com apunta Slavoj Zizek en el programa.
La qüestió nietzscheana de «Quanta veritat estem disposats a suportar?» avui té més declinacions que mai. Assumptes com WikiLeaks, empreses que faciliten la infidelitat entre parelles, la crisi explicada obertament com a estafa majúscula, l’ocultació de veritats de manera paternalista i mantenir callats els secrets de domini públic mentre exposem tota la nostra vida en el timeline de les xarxes socials.
Andrés Hispano i Félix Pérez-Hita dirigeixen aquest programa sobre la insuportable vida en transparència amb declaracions de Bani Brusadin, Rick Prelinger, Manuel Delgado, Jorge Luis Marzo i Jesper Hour.
- Participants
- Director:
- Andrés Hispano, Fèlix Pérez-Hita
- Temes
- El present continu, L'espectre electromagnètic, Ciència Oberta, Partícula Psi, Art Ara, Factor Eco, Cultura Emergent, Ciberesfera, Nou Activisme
- Arxius multimèdia