Activitat
- Inici
- Activitat
eme3
5è Festival d’ArquitecturaEme3 és un festival que reunirà durant 3 dies pensadors, artistes, estudiants i professionals de l’arquitectura i altres disciplines per reflexionar, experimentar i debatre sobre els nous escenaris sorgits de la crisi.
Eme3 funciona com un mercat amb instal·lacions que es mostren en parcel·les, projectes urbans, tallers, conferències, debats, street events, música i cinema.
El projecte es caracteritza per la seva interdisciplinarietat, transversalitat i interacció, és a dir, i respectivament, pel fet d’entendre l’arquitectura més enllà de dissenyar i construir edificis, per ser un lloc de confluència de discursos i propostes heterogènies i per adreçar-se al públic entès com a usuari actiu que participa en l’esdeveniment.
Aquesta edició d’eme3, pretén dur a terme, doncs, per una banda una anàlisi crítica de l’estat de la disciplina i, de l’altra, vol detectar i cartografiar aquells llocs dins o fora d’ella en els quals s’estan obrint noves possibilitats pràctiques, llocs on l’arquitecte està assumint nous rols i ampliant el seu camp d’acció.
Exposició projectes Mercat: 7, 8 i 9 de 10h a 21h (Hall CCCB)
Conferències i debats: 7, 8 i 9 continus de 18h a 21h
Exposició Tallers:
7 d'octubre: de 10h a 11h: Presentació Taller 02 ¿Qué es A?
8 d'octubre: de 10h a 12h: Presentació i sessió crítica Taller 01
9 d'octubre: 10. de 10h a 13h: Taller o2: ¿Qué es A?
Crèdits
- Produeix
- Associació cultural multidisciplinar ADN, Centre de Cultura Contemporània de Barcelona
- Altres crèdits:
Dirigeix: Comitè Organitzador eme3_2010
Organitza: ADN Associació Cultural Multidisciplinar
Participa: UPC, UAB, Fundació Catalunya Europa
Col·labora: MACBA, FAD
Patrocina: ICUB, CONCA i Diputació de Barcelona