Activitat
- Inici
- Activitat
Durant el mes d'agost Pantalla CCCB presenta l'obra de MORROSKO VILA-SAN-JUAN. Dos vídeos inèdits, fruit de les més íntimes reflexions i del seu interès per l’experimentació amb el mitjà audiovisual, “Rbla. Catalunya, 61” i “LOSTing”.
Rbla. Catalunya, 61és una peça sobre el final d'una època. A través del desallotjament i buidatge d'una casa situada en ple Eixample barceloní, assistim a diversos finals: el de la mateixa casa i tots els objectes que l'habitaven, el d'una família i el d'una forma de vida. Però a més de l'obra en vídeo que es mostra al CCCB, Rbla. Catalunya, 61 comprèn altres treballs: una peça documental en preparació, diversos escrits i més d'un centenar de quadres i pintures portats a terme per l'artista plàstica Bea Sarrias.
LOSTing està format per una sèrie de peces molt breus que juguen amb el concepte de perdre's o de caminar perdut per diversos llocs, però sempre amb alguna cosa que serveixi per retratar l'entorn. A LOSTing s'utilitzen indistintament imatges de mòbil, DVCAM, súper-8... No importa el format si serveix per generar imatge en moviment i, si pot ser, alguna emoció.
- Participants
- Artistes:
- Morrosko Vila-San-Juan
- Temes
- El present continu, L'espectre electromagnètic, Ciència Oberta, Partícula Psi, Art Ara, Factor Eco, Cultura Emergent, Ciberesfera, Nou Activisme
- Espai CCCB
- Hall